Werken en leren bij het Maasstad Ziekenhuis

Onze missie is om de kwaliteit van leven van patiënten te verbeteren. Wij doen dat vakkundig en zorgzaam. Dat is een uitdaging in een omgeving die voortdurend in beweging is.

De zorg verandert en dit betekent dat wij ons voortdurend aanpassen en verbeteren. We werken daarbij samen met collega’s binnen ons ziekenhuis en collega’s van andere zorgaanbieders. We leggen de lat hoog, met de ambitie om ons ziekenhuis nog verder te ontwikkelen. Het bewijs hiervan is ons JCI-keurmerk (Joint Commission International). In juni 2015 werd het Maasstad Ziekenhuis het eerste algemene ziekenhuis in Nederland dat dit internationale keurmerk voor kwaliteit en veiligheid heeft behaald.

Spreekt dit je aan en wil jij meewerken aan het realiseren van onze ambities? Wil je aan de slag bij een werkgever die opleiding en ontwikkeling hoog in het vaandel heeft? Kies dan voor een carrière bij het Maasstad Ziekenhuis.