Let op: Om het zorgverlenersportaal te kunnen gebruiken heeft u de nieuwste versie van Java nodig en Internet Explorer versie 11. Inloggen met andere browsers werkt niet, omdat de Java plugin daarop niet meer werkt. Download de handleiding om Java te installeren.

Veel gestelde vragen

Website / technische vragen

Hoe log ik in?
Inloggen kunt u met behulp van de UZI-pas. U dient daarvoor gebruik te maken van de browser Internet Explorer 11. De UZI-inlog werkt alleen op deze browser. U logt vervolgens in met de pincode van uw UZI-pas. Zie ook de handleiding.

Ik heb problemen met inloggen
Als na het volgende van de stappen in de handleiding alsnog problemen ondervindt raden u aan om voor hulp contact op te nemen met uw ICT support. Zij kunnen voor advies indien nodig contact opnemen met ons Servicepunt via 010 – 291 2900.

Staat uw vraag er niet bij?

Staat uw vraag er niet bij? Dan kunt u telefonisch contact opnemen met het Servicepunt op telefoonnummer 010 - 291 2900. Wij zijn te bereiken op werkdagen tussen 07.00 en 17.00 uur.