07-02-2020

Wij zijn Top Employer 2020!

Het Maasstad Ziekenhuis is erkend als Top Employer 2020. Dit certificaat wordt jaarlijks uitgereikt door het internationale Top Employers Instituut aan werkgevers die zich onder meer sterk maken op het gebied van salaris, arbeidsvoorwaarden, ontwikkeling en training.

Dit keurmerk erkent dat we voorloper zijn op HR-gebied én het motiveert ons om het steeds beter te doen voor de medewerkers van het Maasstad Ziekenhuis. Zo kunnen onze getalenteerde collega's elke dag weer de beste zorg aan onze patiënten verlenen.

"In het Maasstad Ziekenhuis werken we elke dag met ambitieuze en gedreven collega's. Wij willen het elke dag beter doen voor onze patiënten. Ons HR-beleid sluit daar nauw op aan. De certificering zien we als bevestiging dat we het goed doen. Met de feedback die we van het Top Employers Institute hebben ontvangen, gaan we het komend jaar aan de slag. Zo kunnen we het vandaag weer beter doen dan gisteren", aldus Tanja Satoor de Rootas, HR-manager van het Maasstad Ziekenhuis.

Wil je weten hoe het is om te werken bij een ziekenhuis dat Top Employer én boven alles Rotterdams is? Lees hier de verhalen van onze collega's: https://lnkd.in/dE9R8vW