06-04-2021

Parkeren in Q-Park parkeergarage aan achterkant van het Maasstad Ziekenhuis

Met ingang van vandaag, 6 april, kan er niet meer geparkeerd worden op het plein voor het Maasstad Ziekenhuis. De mogelijkheid om kort iemand af te zetten via de Kiss en Ride zone blijft bestaan, maar parkeren kan alleen nog in de Q-parkgarage aan de achterkant van het ziekenhuis.

Daar zijn meer dan 1000 parkeerplaatsen, 50 mindervalideparkeerplaatsen en kun je gebruik maken van een rolstoel (€2,).

Vanuit de parkeergarage loop je makkelijk het ziekenhuis in via de ingang aan de achterzijde van het ziekenhuis. De ingang is geopend van maandag t/m vrijdag van 07.00 – 20.00 uur. Als je toch liever de hoofdingang gebruikt, dan kun je de Maasstad-Shuttle (ook toegankelijk voor mindervaliden) nemen. Die rijdt van maandag t/m vrijdag van 08.00 – 12.00 uur en van 12.30-17.00 uur en op zaterdag en zondag van 13.30-17.00 uur.

Vergeet niet om tijdens het naar binnen lopen bij de achteringang even te kijken naar onze gave graffiti!
Meer info op: Route naar en in het ziekenhuis - Maasstad Ziekenhuis Rotterdam.