02-12-2021

Reparatie Maasstad-shuttle

Van maandag 6 december t/m vrijdag 10 december 2021 (week 49) is onze Maasstad-shuttle voor reparatie in de garage.

In deze week rijdt er een vervangende bus, maar in deze bus is geen rolstoellift aanwezig, waardoor u niet met een rolstoel in de Maasstad-shuttle vervoerd kan worden.

Als u hulp nodig heeft om vanuit de parkeergarage naar het ziekenhuis te komen, kunt u contact opnemen met de receptie via (010) 291 19 11. Een vrijwilliger komt u dan helpen en begeleidt u naar de afdeling waar u moet zijn.

U kunt ook gebruik maken van de ingang aan de achterzijde van het ziekenhuis, schuin tegenover de parkeergarage.

Vanaf maandag 13 december staat onze Maasstad-shuttle mét rolstoellift weer voor u gereed.