25-02-2022

Aangepaste bezoekersaantallen vanaf 26 februari

Landelijk vervallen vanaf 25 februari bijna alle coronamaatregelen. In ons ziekenhuis passen we voor nu alleen de bezoekersaantallen aan.

Vanaf zaterdag 26 februari mogen patiënten die zijn opgenomen in het Maasstad Ziekenhuis per patiënt per dag 2 bezoekers ontvangen tijdens de bezoektijd van 15.00-19.00 uur. Deze bezoekers mogen samen komen, maar ook apart van elkaar. Uitzonderingen hierop kunt u lezen op onze website.

Alle andere coronamaatregelen, zoals het dragen van een mondkapje en 1,5 meter afstand houden, veranderen niet. Een overzicht van alle coronamaatregelen in het Maasstad Ziekenhuis vindt u hier

Wij doen dit om de kwetsbare personen die in ons ziekenhuis komen en onze medewerkers te beschermen. Wij vragen u om hier rekening mee te houden als u naar ons ziekenhuis komt.

Samen zorgen we voor een veilige omgeving.
Alvast bedankt voor uw begrip en medewerking.