Uw afspraak

Bereid u met onderstaande informatie voor op uw (1e) afspraak in ons ziekenhuis. Het kan zijn dat wij u met een anoniem nummer bellen bij een telefonische afspraak.

Het Maasstad Ziekenhuis wil u de juiste zorg op de juiste plek bieden. En u de juiste informatie op het juiste moment sturen. Zo heeft u een goed overzicht over en inzicht in uw zorg en gezondheid. Digitale middelen helpen hierbij, zoals het patiëntenportaal Mijn Maasstad Ziekenhuis en de app BeterDichtbij. Daarnaast is digitale zorg ook duurzamer. We proberen zo min mogelijk folders en brieven te printen. 

Hier horen veranderingen bij. Bijvoorbeeld dat de meeste poliklinieken uw afspraakbevestiging e-mailen. U leest hieronder per onderwerp welke communicatie er door de inzet van digitale middelen verandert. En voor welke patiënten. 

Is het voor u niet mogelijk om uw zorg digitaal te regelen of digitaal informatie te ontvangen?
Geef dit dan aan bij uw zorgverlener. Dan ontvangt u uw informatie op papier.

Vindt u het fijn om hulp te krijgen bij het gebruik van digitale middelen?
Kom dan langs bij Patiëntenvoorlichting in de centrale hal. Of bel (010) 291 15 81. 

Meer informatie over digitale middelen in het Maasstad Ziekenhuis vindt u op de pagina Uw zorg digitaal