15-01-2024

Zaterdag 16 maart: banen- en opleidingenmarkt Maasstad Ziekenhuis

Op zaterdag 16 maart 2024 opent het Maasstad Ziekenhuis - van 11.00 tot 15.00 uur - de deuren voor iedereen die geïnteresseerd is in een opleiding of baan in ons ziekenhuis. We nemen je tijdens deze dag mee in de zorg van morgen. De ziekenhuiszorg is volop in beweging. Ontdek de veranderingen van morgen en in de verdere toekomst.

Naast dat we je laten zien hoe de zorg van morgen eruitziet, geven we je graag de kans om zelf te ervaren hoe het is om bij ons te leren en werken. Dit doe je tijdens leuke activiteiten en rondleidingen georganiseerd door uiteenlopende afdelingen en je maakt kennis met diverse beroepen en toekomstige collega’s.

Houd onze werken-bij website in de gaten voor meer informatie over het programma en de deelnemende afdelingen.