DigiD cursus in de bibliotheek

Om uw patiëntenportaal Mijn Maasstad Ziekenhuis te gebruiken, heeft u een computer, laptop, tablet of mobiele telefoon nodig. U logt in met uw DigiD. Daarbij hoort een controle via sms of de DigiD-app. Heeft u nog geen DigiD? Of vindt u inloggen met uw DigiD moeilijk? In de bibliotheek in Rotterdam kunnen ze u hierbij helpen.

Cursus Digisterker

In de cursus Digisterker leert u hoe u een DigiD kunt aanvragen en moet gebruiken. De cursus bestaat uit 4 lessen en is gratis. U betaalt alleen €10,- voor het werkboek. In welke bibliotheek en wanneer de cursus wordt gegeven, vindt u in deze agenda

Workshop Klik & Tik - leer de basis van internet en email

Wilt u leren hoe internet en e-mail werkt? Of wilt u wat zekerder worden als u het internet op gaat? In de workshop Klik & Tik leert u de basis van internet en e-mail. U kunt elk moment starten.

Informeer naar de mogelijkheden bij de bibliotheek bij u in de buurt.

Het volledige aanbod van digitale cursussen in de bibliotheken in Rotterdam vindt u hier.

Inloggen Mijn Maasstad Ziekenhuis